ΠΡΟΣ : Σύλλογο Εργαζομένων
Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας
Αγαπητές-οι κυρίες & κύριοι του Δ.Σ.,
Κατ΄αρχήν δηλώνω την έκπληξή μου για την επιστολή που μου απευθύνατε στις 6-9-2017 με την οποία θίγετε ζητήματα δυσλειτουργίας και προβλημάτων όπως εσείς έχετε διαπιστώσει, στη λειτουργία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, ζητώντας παράλληλα ραντεβού προκειμένου να συζητήσουμε για την επίλυσή τους.
Κινούμενος στο ίδιο πνεύμα επικοινωνίας που επιλέξατε, απευθύνομαι εγγράφως στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου θέλοντας να καταθέσω από μέρους μου ορισμένους προβληματισμούς και κάποιες επισημάνσεις.
Ομολογώ ότι είχα άλλες προσδοκίες από το Σύλλογο, μετά κυρίως από τη συνάντησή μας τον Μάρτιο του 2017 παρουσία και εκπροσώπων της ΑΔΕΔΥ από την Ήπειρο & τη Δυτική Μακεδονία, όπου υπήρξε συμφωνία κυρίων και τέθηκαν οι βάσεις για μια ειλικρινή και ουσιαστική συνεργασία με άμεση επαφή και συζήτηση ανά πάσα ώρα και στιγμή, για ταχεία αντιμετώπιση των προβλημάτων εν τη γενέσει τους.
Αντιθέτως έξι (6) μήνες μετά, επανέρχεστε με την προσφιλή σας τακτική επικοινωνίας, μέσω ενός απρόσωπου εγγράφου και πάλι εν απουσία μου, απαριθμώντας μια σειρά ζητημάτων και προβλημάτων τα οποία ως Σύλλογος έχετε διαπιστώσει και υφίστανται όλο το προηγούμενο διάστημα, όπως αναφέρετε στην επιστολή σας.
Προσπερνώντας για άλλη μια φορά τη διαδικασία προσέγγισης, εύχομαι η επιστολή σας να αντικατοπτρίζει το αληθές ενδιαφέρον του Συλλόγου για τη λειτουργία των υπηρεσιών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και να μην αποτελεί «πρόσχημα ή επικοινωνιακό πυροτέχνημα» για την κάλυψη παραβατικών συμπεριφορών και τακτικών υπαλλήλων που μάλιστα κατέχουν καίριες θέσεις στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Ως Συντονιστής έχω πλήρη εικόνα και ξεκάθαρη άποψη για τη λειτουργία, τις ελλείψεις, τα περιθώρια βελτίωσης των υπηρεσιών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και για το ποιοι υπάλληλοι υπερβάλλουν πράγματι εαυτόν, ποιοί διακρίνονται για μεροληπτική συμπεριφορά, ή ποιοι προωθούν για παράδειγμα επιλεκτικά τιμολόγια προς εξόφληση.
Η παρατηρούμενη έλλειψη συντονισμού μεταξύ των υπηρεσιών για τη διεκπεραίωση υποθέσεων, τείνει να αποτελεί «άλλοθι» για οφειλόμενες ενέργειες υπαλλήλων και υπηρεσιών που έπρεπε να γίνουν και δεν έγιναν, με κόστος σαφώς που προσμετράτε αρνητικά τόσο σε φυσικά πρόσωπα όσο και στη Δημόσια Διοίκηση.
Αναφορικά δε, με το κεφάλαιο «Παράλληλα καθήκοντα-μετακινήσεις-αναπληρώσεις προϊσταμένων» της επιστολής σας, οι όποιες σχετικές αποφάσεις, ελήφθησαν με γνώμονα το ισχύον νομικό πλαίσιο και κριτήριο την απρόσκοπτη λειτουργία των Διευθύνσεων και Τμημάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
Αναμένοντας πράγματι με ενδιαφέρον, την δια ζώσης κατάθεση των απόψεων και των προτάσεων σας, σας καλώ σε μια ειλικρινή συζήτηση στις 25-9-2017 και ώρα 10:30 π.μ. στο γραφείο του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Σε περίπτωση κάποιου εκτάκτου γεγονότος που θα ανατρέψει την προγραμματισμένη συνάντηση, θα ενημερωθείτε έγκαιρα από το αρμόδιο γραφείο.
Ο Συντονιστής
Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας
Βασίλειος Πολ. Μιχελάκης
Κοινοποίηση
Όλους τους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας